(آنطور که در اظهارنامه آمده)
ساخت سرعتگیر و سرعتکاِه متحرک، ایمن و مقاوم از برشکاری فاق تایر های فرسوده. این اختراع در زمینه مهندسی راه و ترابری ابداع شده است.
مشکلات فنی در علم پیشین:
1- ارتفاع سرعتگیر ها از سطح جاده ثابت بوده و امکان بزرگنمایی آنها وجود نداشت و این باعث می شد که راننده فرصت کافی برای کاهش سرعت را نداشته باشد و غالبا با سرعت بالاتر از سرعت مطمئنه با سرعتگیر برخورد کرده که در این حالت ترمزهای ABS برای چند ثانیه کارایی خود را از دست میدهند.
2- برخورد شدید با سرعتگیر صدمات جبران ناپذیری بر ستون مهره ها و چشم انسان وارد مینماید.
3- کاهش عمر مفید خودروها.
راه حل: با ایجاد برش هایی شعاعی در فاق تایر های فرسوده، آنها را به ناودانی و با اضافه کردن برش محیطی در سطح آجدار تایر، نبشی لاستیکی را که از یک طول، منقطع و از سطح آجدار پیوسته هستند، تولید مینماییم. بعد از رنگ پاشی شبرنگی، بنابر ارتفاع فاق تایر، آنها را دسته بندی و بنابر نیاز، توسط پیچ و رولپلاک بر سطح جاده نصب مینماییم. بدین ترتیب برگه های لاستیکی قائم بر جاده قرار میگیرند. هنگامیکه خودرو با برگه های لاستیکی سرعتگیر ابداعی برخورد کند، خم شده و بلافاصله به حالت اول باز میگردند.